Friday, August 22, 2014

Hati ini masih keliru...

Sampai hari ini aku masih keliru...keliru dengan apa yang berlaku..bukan kerana salah kamu..tapi..kerana aku sendiri yang tidak mampu melupakan mu..apatah lagi dalam keadaan aku merinduimu..Engkau akan hadir..masih adakah cinta dihati mu?atau akukah yang terlalu memikirkan dan berharap..namun..aku tahu sampai ketika ini..sayang aku pada dirimu tidak pernah berkurang..apa yang mampu aku lakukan adalah berserah..dan sentiasa mendoakan mu..tatkala aku rindu pada mu yang amat sangat..aku lebih rela menangis ditikar sejadah dengan bertemankan Nya disisi,, Ya Allah..sesungguhnya..aku letih..namun aku takkan mengecewakanMu..aku tahu Engkau ingin melihat aku kuat..bagaimana aku harus melupakannya..melihatnya sahaja membuatkan hati aku sayang..mendengar suaranya membuatkan aku tenang..adakah diluar sana..ada wanita lain lebih memerlukan dia??pelbagai persoalan yang menerjah ke kepala aku..namun satu pun tiada berjawab..benar kata teman-temanku..kehadiranmu seketika membuatkan aku berharap..dan terus berharap..bagaimana aku harus melepaskan mu..kerana aku tidak pernah membencimu..bagaimana aku harus membenci mu..kerana kau tidak pernah menyakiti aku..walaupun dengan hal yang teramat mengecewakan aku..terdapat sejuta kebaikan yang kau tunjukkan kepada aku..terima kasih..aku sentiasa berharap..kamu berjaya..dalam hidup mu..walau pun mengakhirannya engkau bukanlah milik aku..aku akn tetap berusaha sehingga..aku tahu..ape yang sedang berlaku..dan apakah jawapannya..

No comments:

Post a Comment