Saturday, December 14, 2013

aku konvo 2 kali.....

hahahahaha..sambungan balik..

disebabkan aku xsempat nak tgkap gmbar hari aku konvo..sbb mlm tue ade dinner la apela..bagai..aku tak g pon..sbab..mama ajak aku dan dia pg mkn kat lain..so..aku g balik u keesokkan harinya..n g ambik gmbar puas2...

nie semua member2 Sarjana Muda Sains Kimia dan Persekitaran aku wase...ade gak member aku lost..iaitu..izah marzilaini..aku dtg sebab die..tp die lost..but anyway..got org lain..PIK and EL..

dorang nie kalu keje...beribu3 gaji..ha...org alam sekitar kan..

nie gambar aku ngan pik..
org ramai kat blkg..xleh nak wat ape dah..takkan nak halau plak..so..untuk menampakkan suasane konvo la sangat..aku terpaksa mengalah..huhuhu


el..nie..aku pon ko nak gigit..=_="
ha..nie la el...die punye bunga matahari..bunga aku pgg tue die punye gak..nie kan hari ke dua...aku punye bunga da kat umah..sunflower nie..die punye sunshine bagi...aku xtaw ape sebab..tp aku tetap suke roses..

nie la sunshine el...
coolnye bergambar..ngan air2 skali masok..xsempat nak letak dulu kan..hahahaha..sorry yep am..

sitek..aku..ayie..ayen..
ha..nie si sitek..die cntek kan arinie..kalu tak..die la tomboinye dlm umah sewa aku..ketua rumah..cam ayahanda..abang long..sorg lagi dalam umah aku...not listed...huhuhu..ayie nie same kos ngan aku..pure chemistry..tp dtg gak ari ke dua..sebab ade buah hati same2 konvo..ceewaahh..bile nak nasik mnyak nye...ayen nie..bukan buah hati ayie..name hampir same..tp dorg bff jep..

nie..pic2 aku yang out of gaya..aku xpndai bergambar..sorry la beb..
nak jugak ade kenangan UMT..so tgkap la kat monumen UMT kononnye...ade lagi pic2 org lain..tp aku da xde copy..yg len ade dlm pendrive..n pendrive xtaw kemana...xleh r nak letak semua..

nie gambar aku tak tahan gelak ngan adik lelaki aku..
nie la adik lelaki aku..yang memang suke buat aku ketawa xleh blah..da xleh nak cover ayu kalo duk lepak ngan die..saiko tolla...huhuhu..amacam adik aku???hensem kan..

No comments:

Post a Comment