Saturday, December 14, 2013

Konvo sudah aku...

Assalamualaikum...

nie first time nak tulis cite pasal diri sendiri..aku assume bende nie cam diari lah kot.. nie aku nak cite sal konvokesyen aku..setelah aku penat pecah kepala blaja bidang Sarjana Muda Sains (Sains Kimia)..akhirnye..berjaya juga aku terime segulong skrol..Alhamdulillah..

Terima kasih kat mama especially..banyak peluang yang mama berikan aku dari kecik..untuk habiskan blaja..tiap kali aku fail..mesti die akan bagi aku peluang lain..dan tiap kali tue la..aku menangis sebab hampakan mama..I'm sorry mum..but i do love u always..papa pon same..bnyak berjasa ngan aku..mase aku blaja..antar ambik g skola sume la..smpai aku besar..bnyak pengorbanan mama n papa..love u dad..so much..

mase nie..aku paksa papa bagi aku cium..payah betulla nak cium papa nie.. ><
mama...love u so much..mizz u a lot.. <3

**kredit untuk photographer ye..tq sebab ambik gambar saya cantek2...hehehehehe.. <3

sume adik bradik ade mase tue..except abang yg sgt buzy ngan bengkel moto die..ushawan berjaya katakan..n family angah..sbb abg ngah ade kelas master..however..tq jugak kat semua adik bradik..termasuk kak sue..sebab datang..walaupun sesi petang..

yang kat tengah wif baby tue..kak sue..husband die xnak masuk pic skali

xpuas hati sebab xdapat bergambar ngan kengkawan..last kot..tp xde mase..da 5.30 baru kuar dewan sultan mizan..then.asar lagi..nak photoshoot gambar konvo kat studio lagi...xbest giler...dah la gambar sume background jalan raye..hahahahaha..mls dah dorg nak gerak..aku pon same...

opss...this is..along's family..her daugher..n son..AMMAR junior


this is my adek..of course die tggi lagi dari aku...tapi..die bnyak sponsership tue...

nie..kakak aku..kak wani n her hubby..

tq kak jauh2 mari dari kuantan..n the hadiah..jam casio..xleh nak letak pic skali..xtaw mane pic tue ade..hahah..for the flowers of course..

mama..along..me..n papa..
thanks along for the roses..i wish i have roses more..love roses so much2 more..but somebody said..he choose dandelion coz..cantek je kembang..roses xkembang..adooii..

thanks with love to somebody from johor..to kuala terengganu..being my unofficial photographer..tunggu till habis majlis without makan..i pon xmkn ye..hehehe..n tlg polish my kasut..also..thanks for the flower with graduate mr bearbeary..
this pictures i love the most..
sebab tak dapat tgkap gambar..aku pegi balik u esok hari...n tgkap gmbar puas2..hahahahahaha..dengan jeans pon jeans la..






2 comments:

  1. kesian encik photographer xde lam nih hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..die nnti bila da x jadi photographer..baru ade pic..

      Delete